Mobinfo.cz » Aplikace

Většina hráčů dává přednost reklamám před placením za hry


Výzkumná agentura IHS Technology zjistila, že naprostá většina uživatelů si raději stáhne bezplatnou hru plnou reklam, než aby za ni vydali jediný dolar. Kromě toho nadšeně vítají jakoukoliv možnost získat ve hře odměny výměnou za reklamu.

Konkrétně 86 % hráčů upřednostňuje bezplatné hry s reklamami před placenými bez reklam. Dokonce 87 % hráčů v posledním měsíci využilo možnost získat nějaké herní odměny či body výměnou za to, že budou sledovat reklamy. Celých 66 % pak projevilo zájem mít takových možností ještě více. A poslední číslo – 71 % hráčů je rádo, když jim hra takovou možnost vůbec poskytne.

Přestat prodávat hry a vydělávat místo toho na reklamách uvnitř aplikace se tak jeví jako docela dobrý byznys plán. Vývojářům totiž hrozí to, co prodělala v poslední době média – jakmile je dostupný kvalitativně srovnatelný obsah zdarma (v případě médií internetové stránky, v případě her free verze), jsou lidé neochotni za ten váš platit (v případě médií papírové noviny a časopisy, v případě her placené verze), i kdyby jim přinášel větší pohodlí.

Reklama

Chytré držáky na tablety do auta i jinam zakoupíte v eshopu Kabelmanie.cz. | Reklama